Firma ABC OFFICE s.r.o.
Je specializovaná česká výrobní interiérová firma, zabývající se zejména dodávkami kancelářského nábytku a profesionálních interiérů. Vyrábíme vlastní kancelářský nábytek VIKING a ředitelský nábytek MAYA. Samozřejmostí je zakázková výroba a výroba atypických prvků. Dále ve spolupráci s vlastní projekcí realizujeme i náročné zakázkové interiéry v dýze, kombinaci. Ohýbaného a pískového skla v kombinaci s kovem.
Naše nabídka zahrnuje také italský nábytek TOP OFFICE10 řad administrativních a ředitelských nábytkových řad. Dále nabízíme kvalitní polský nábytek wuteh 20 řad administrativních a ředitelských nábytkových sestav. Extra náročným zákazníkům můžeme nabídnout dovoz italského nábytku QUADRIFOGLIO.
Ze sedacího nábytku Vám nabízíme židle a křesla vyšší kvalitní třídy PROWORK. Nové a velice moderní produkty PROFIm. A cenově výhodné židle a křesla BETA TRADE.
Všechny produkty mají však jedno společné. Důraz na kvalitu, design a moderní ergonomii. Ve spojení s našimi V.I.P. službami Vám zajistí vysokou užitnou hodnotu a reprezentativnost v dnešním konkurenčním prostředí.
Lhůty realizace:
2 - 3 týdny - kancelářský nábytek VIKING
1 - 5 týdnů - kancelářský nábytek MAYA a TOP OFFICE
2 - 4 týdnů - kancelářský nábytek QUADRIFOGLIO
2 - 3 týdny - kancelářské křesla a židle PROWORK, PROFIm, BETA TRADE
2 - 6 týdnů - zakázková výroba dle projektů
Záruční lhůty:
Minimální záruka na vyráběný a dodávaný nábytek činí 3 roky. Minimální záruka na židle a křesla činí 3 roky.
Architektonické studio:
Aby uživatel interiéru získal co nejpřesnější představu o budoucím vzhledu vybavovaných prostor, a tím účelnosti vynaložených prostředků, nabízíme svým zákazníkům počítačové zpracování architektonického návrhu v trojrozměrné podobě a v reálných barvách. Pracovníci architektonického studia ABC Office mají dlouholetou praxi nejen ve zpracování projektů interiérů, ale jejich prostřednictvím lze řešit i širokou škálu služeb nad rámec vlastního vybavování kancelářských a bytových interiérů. Výsledek práce budete moci posoudit ve variantách trojrozměrné podoby a projít se svou novou kanceláří před tím, než se rozhodnete podepsat kupní smlouvu.
Výroba:
Snahou všech pracovníku ABC Office je důraz na rychlý a precizní servis zákazníkům. Jsme připraveni ihned reagovat na Vaše potřeby a projednat s Vámi všechny požadavky osobně u Vás, či v prostorách našeho show-roomu. Cenové relace zboží dodávaného firmou ABC Office se pohybují na velmi příznivé úrovni. Pro spolupráci dále hovoří i výhoda zdarma poskytnuté dopravy, montáže a zpracování architektonického návrhu. Díky úzkému propojení obchodních a výrobních aktivit, individuálnímu přístupu ke klientovi a v neposlední řadě pečlivému výběru dodavatelů, materiálů a technologií můžeme nabídnout výběr ze zhruba 300 desénů LTD desek, ABS hran i narážecích, Euro hran. Další možností je kombinace dřeva, kovu a skla (ohýbaného, pískového a barevného). Finální montáž zajišťuje naše montážní skupina přímo u zákazníka.
Doprava nábytku, služby a instalace:
Za zboží ručíme až do jeho protokolárního převzetí kupujícím po dokončení montáže. Služby zahrnují, tzv.
V.I.P. servis:
- architektonický návrh
- doprava
- montáž a instalace
- časové přizpůsobení dle zákazníka
- záruční servis
- úklid prostor po montáži
Tento V.I.P. servis není pro naše zákazníky účtován.